Tuesday, June 1, 2021

Mateja: Reci ću vam na rastanku / sastav iz srpskog jezika /

                   Пре осам година кренули смо у овај разред као заједница. Ја сам одувек био повучено дете, али у седмом и осмом разреду, изашао сам из те фазе и сазнао много тога о вама! Хајде да почнемо ...

4/1 са нашом учитељицом Иваном Обрадовић

    Душан Варга је одувек био као тенк непобедив. Иако је увек био повучен у неком свом свету, имао је момената када је испао један од бољих другова. Често се питамо шта се дешава у његовој глави. 

    За Габријелу Васић, која је само одједном дошла у наше животе а још брже и отишла, немам шта да кажем. Госпођа је одлучила да се уда.. Свакако, надамо се да јој је лепо. 

    Јована Вукашиновић, увек је била уметница која обожава да црта. Иако смо је понекад задиркивали, она је увек била весела и ту да помогне око свега. 

    Душана Димића ћу увек памтити као највећег швалера у разреду. Куповао је девојчицама чоколадице и када није покушавао да смува једну од њих био је друг за памћење. 

Јована & Теодора & Душан & ја

    Један од наших чувених комедијаша, Реља Јанковић. Сваку секунду током нашег школовања провео је заѕмејавајући нас, иако то наставници нису волели. Знао је да му следује казна. Он и ја смо у старијим разредима били непријатељи, али сада се слажемо. Чак смо како ми то зовемо и комше!

     Анђелу не знам како добро да опишем, осим тога да је штребер и да уме чак у 4 ујутру да се пробуди да би учила. Поред свега тога, баш увек има времена за остале ствари које немају везе са школом. Свака јој част. 

    Дуња Минић, дефинитивно најозбиљнија. Поред те врлине, јако је добра другарица којој може све да се каже и повери.


    Данијел Недељков, такође један од комедијаша. Има дана па чак и недеља када не долази у школу. Када се појави, увек пада киша. Волимо да се шалимо са њим на такав начин али док је у школи има улогу диџеја, пушта нам музику на одмору. Он је такође наш најбољи пекар! Једва чекамо да се бави тим послом па да сви уживамо у његовој храни. 

    Мој теча, Андреј, је такође наш комичар. Када бих кренуо да пишем све о њему и сваку његову извалу, понестало би ми места у свесци. Јесте проблематичан али је добар друг.

Пред матурско вече

8/1 са нашом разредном Татјаном Димитријевић


No comments:

Post a Comment